








- Home
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Vanaf hoe laat kunnen we inchecken en is het mogelijk om eerder aan te komen?
Vanaf hoe laat kunnen we inchecken en is het mogelijk om eerder aan te komen?
De check in is voor alle accommodaties vanaf 16.00 uur.
De check in voor de camping is na 13.00 uur.
Eerder aankomen is soms mogelijk, neemt u hierover een paar dagen van te voren contact met ons op.
Vanaf hoelaat moeten we uitchecken en is het mogelijk om later te vertrekken?
Vanaf hoelaat moeten we uitchecken en is het mogelijk om later te vertrekken?
De check out voor alle accommodaties is 10.00 uur
De check out voor de camping is 12.00 uur.
Het is niet mogelijk om later uit te checken.
Behalve op zondag dan is de check out altijd voor 18.00 uur voor alle accommodaties, ook de camping.
Kan ik op een andere dag aankomen dan ik online kan boeken?
Kan ik op een andere dag aankomen dan ik online kan boeken?
Het is altijd mogelijk om contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken.
Wij verzorgen dan de boeking voor u.
Is het mogelijk meerdere verblijven tegelijk te reserveren
Is het mogelijk meerdere verblijven tegelijk te reserveren
Ja dit is mogelijk.
Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
Helaas is dit bij ons niet mogelijk. U kunt zelf een annuleringsverzekering afsluiten bij uw eigen verzekering of bank.
Wij adviseren u dit te doen.
Kan ik mijn reservering wijzigen?
Kan ik mijn reservering wijzigen?
U kunt ons altijd bellen of mailen als u uw reservering wilt wijzigen. Samen kijken we dan naar de mogelijkheden. Van toepassing zijn de Recron Huurvoorwaarden.
Kan ik mijn reservering annuleren?
Kan ik mijn reservering annuleren?
U kunt ons bellen of mailen als u uw reservering wilt annuleren. Dit is volgens de Hiswa Recron voorwaarden.
Zie ook onze Algemene voorwaarden
Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's in de buurt?
Is er een oplaadpunt voor elektrische auto's in de buurt?
Jazeker, op onze hoofd locatie is een oplaadpunt voor 2 elektrische auto`s
Mag ik een elektrische auto opladen bij de accommodaties?
Mag ik een elektrische auto opladen bij de accommodaties?
Nee dit is NIET toegestaan. U kunt op onze hoofd locatie
`t Bullekroffie korte ruigeweg 43 1757 GN Oudesluis
de auto laden, hier zijn 2 laadpunten.
Waar haal ik de sleutel op?
Waar haal ik de sleutel op?
Onze receptie is op onze hoofd locatie zie Contact voor adres gegevens hier haalt u voor alle accommodaties de sleutel op.
Alleen de 5 vakantiehuzien liggen niet op deze locatie, u heeft na het ophalen van de sleutel nog 1,5 kilometer te gaan voordat u op bestemming bent.
Hier zijn de verschillende locaties zichtbaar. Boeken op de kaart
Wij verzoeken om aan te geven hoe laat u verwacht aan te komen.
Betalen
Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
Krijg ik een bevestiging van mijn betaling?
U ontvangt van elke betaling een bevestiging.
Kan ik met creditcard betalen?
Kan ik met creditcard betalen?
Het is bij ons mogelijk om per creditcard te betalen via het online betaal platform.
Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?
Wanneer krijg ik mijn waarborg terug?
De waarborgsom of een gedeelte ervan, wanneer er nog kosten verrekend moesten worden, ontvangt u binnen 14 dagen na vertrek op uw bankrekening terug. Uw bankrekeningnummer moet bij ons bekend zijn en de accommodatie moet netjes worden achtergelaten.
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
Wanneer moet ik mijn reservering betalen?
De aanbetaling is 35% binnen 48 uur. De accommodatie of kampeerplaats is voor u gereserveerd.
De restant betaling van 65% voldoet u uiterlijk 6 weken voor aankomst.
Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt eenvoudig online betalen via (Ideal, giropay, creditcard, sofort, bancontact of overboeking) doormiddel van de link in uw reservering. Zelf overboeken via uw bank mag natuurlijk ook op rekening NL32RABO0357416252 t.n.v. C.H. Tiel
Vergeet niet om uw reserveringsnummer te vermelden!!
Internet
Is er internet in de vakantiehuizen?
Is er internet in de vakantiehuizen?
Ja, er is internet. Wij zijn aangesloten op glasvezel.
Alle accommodaties hebben een eigen inlogcode met premium wifi.
Is er internet in de Boerderijaccommodaties?
Is er internet in de Boerderijaccommodaties?
Ja, er is internet. Wij zijn aangesloten op glasvezel.
Alle accommodaties hebben een eigen inlogcode.
Buiten kunt u inloggen op het free wifi netwerk.
Is er internet op de camping?
Is er internet op de camping?
Ja, er is internet. Wij zijn aangesloten op glasvezel.
U kunt inloggen op het free wifi netwerk. U heeft nu basis wifi, hiermee kunt u eenvoudig iets opzoeken, het weer bekijken en dit soort dingen.
Wilt u premium wifi, zodat u tv kunt kijken enzovoort dan kunt u kiezen voor betaalde wifi.
Algemene vragen
Waar is de dichtbij zijnde winkel?
Waar is de dichtbij zijnde winkel?
In `t Zand op 3 km afstand is een Spar supermarkt, een hele goede slager en een bakker.
Hier is ook een snackbar/eetcafé en een restaurant.
Daarnaast is Schagen en Anna Paulowna ook dichtbij, hier vindt je alles wat je maar nodig hebt.
In Callantsoog is een Albert Heijn en deze is 7 dagen in de week open van 7.00 tot 22.00.
Kan ik fietsen huren?
Kan ik fietsen huren?
U kunt bij ons geen fietsen huren, maar wij werken samen met Fred`s verhuur
Hij verhuurt niet alleen (e) fietsen, maar heeft ook e-choppers, lopi-fit , e fatbike, scooters en allemaal super goede kwaliteit en service
Uw vraag niet gevonden?
Uw vraag niet gevonden?
Heeft u een vraag die u niet heeft kunnen vinden.
Stel hem gerust, dan voegen wij de vraag toe.